onsdag 19 september 2007

commit yourself to constant self-improvement

det är ingen riktig blog det här. jag vet att riktiga bloggar uppdateras ständigt. av folk som skriver ner varenda tanke varenda händelse. och de vet att det funkar. de har folk som läser och vill ha mer. mycket vill ha mer. jag har inte tid för det. och vad jag vet har jag inte så många läsare. ett par, tre kanske fyra. men det gör ju inte läsarna mindre viktiga, antagligen mer viktiga till och med. men grejen är den att de har ju inte heller tid för mer. tid är det enda vi har. och nåt vi alltid har för lite av. på samma gång.

det var över en vecka sen jag skrev sist. och jag har inget vettigt att skriva idag heller. jag fungerar så. när jag koncentrerar mig på en sak, kan jag bli tom, tömd på allt annat. commit yourself to constant self-improvement.

Inga kommentarer: